Op woensdagmiddag 17 mei was het NAC stadion in Breda het speelveld van Asecom voor de jaarlijkse klantendag. Dit jaar stond het thema ‘Alleen ERP is niet de oplossing’ centraal, waar aan de meer dan 120 bezoekers en klanten nieuwe innovaties en inzichten werden getoond. Een terugblik op de Asecom Klantendag 2017.

Asecom heeft als doel het continue leveren van automatiseringsoplossingen aan bedrijven met ambitie. Zij levert haar klanten, als gespecialiseerde IT-dienstverlener, een IT-Platform voor groei. Groei voor nu en in de toekomst. Het IT-platform is gebaseerd op software van SAP. SAP wordt gezien als de wereldwijde marktleider op het gebied van ERP software. Met het thema maakt Asecom duidelijk dat ze niet alleen als leverancier maar ook juist door met de klant samen te werken en mee te denken ze aan de toekomst kunnen bouwen.

 

Fotomoment Tribune | Asecom Klantendag

Alle aanwezigen houden een SAP Business One vlag in hun handen voor de foto

 

Na het ontvangst en de lunch vond de aftrap plaats met het welkomstwoord door Mick de Valk en Erwin Huistede. Asecom bood de aanwezigen de mogelijkheid om nieuwe innovaties en ontwikkelingen te ontdekken via verschillende sessies en workshops. Hiervoor konden zij zich vooraf inschrijven. De sessies werden onderverdeeld in twee type wedstrijden: “Asecom oplossingen” en “De weg naar razendsnel werken in SAP Business One (HANA)”. Hierin werden bijvoorbeeld alle ontwikkelingen omtrent SAP Business ONE 9.3 getoond. Wederom was er veel interesse voor de sessie ‘25 tips en trucs’. Ook werden de samenwerkende partners WhiteVision, Boyum B1UP en Coresystems uitgenodigd om een sessie te verzorgen.

 

Tips & Trucs | Asecom Klantendag

De sessie ’25 Tips & Trucs’

 

Op deze dag liet Asecom zien dat alleen ERP niet als basis kan worden ingezet om bedrijfsspecifieke uitdagingen op te lossen. Asecom heeft de technologie van SAP omarmd. Zij stelt haar klanten in staat om naast algemene onderdelen de gehele keten waarin zij actief zijn, te automatiseren. Bijvoorbeeld het in- en verkoopproces, voorraadbeheer en financiële administratie. Denk hierbij ook aan het leveren van mobiele oplossingen in het magazijn en op de weg, integraties met klant en leverancierssystemen, Business Intelligence en geïntegreerde CRM.

Asecom kijkt terug op een geslaagde klantendag. Aan het eind van de dag werd het glas gezamenlijk geheven op een enerverende dag vol inspiratie en nieuwe getoonde innovaties.

Bekijk hier een impressie van de Asecom klantendag:

BEKIJK OOK: