CRM in Sap Business One

Afgelopen donderdag 8 maart 2018 hebben wij speciaal voor onze klanten een online websessie gehouden over het gebruik van CRM in SAP Business One. Tijdens deze websessie zijn verschillende onderwerpen aan bod gekomen en werd uitleg gegeven hoe u de CRM functionaliteiten in SAP Business One kunt gebruiken.

Vanuit de klanten welke de online websessie CRM in SAP Business One hebben bijgewoond hebben wij positieve feedback gekregen op de sessie. Omdat het zo’n succes is geweest hebben wij besloten de websessie hierbij ook online te zetten. Op deze manier kunt u de websessie ook bekijken als u de sessie heeft gemist of mocht u de websessie hebben bijgewoond, hem nogmaals bekijken.

De onderwerpen welke in deze online websessie CRM in SAP Business One aan bod komen zijn als volgt:

  • Basisprincipes van CRM in SAP Business One
  • Monitoren van het verkoopproces voor de:
    • Korte termijn trajecten
    • Lange termijn trajecten
  • Activiteiten in SAP Business One
  • Verkoop – dashboards en klantspecifieke dashboards
  • Boyum extensies voor e-mailing (Mailchimp) – Outlook Integratie – functietoetsen

Naast de onderstaande video van de websessie hebben wij ook een PDF toegevoegd met de powerpoint presentatie van de online websessie CRM in SAP Business One.
Deze kunt u vinden door op de volgende link te klikken: Asecom CRM.
Op deze manier kunt u de websessie nog eens rustig bekijken en/of doornemen.

 

 

Mocht u naar aanleiding van deze online websessie nog aanvullingen en/of ideeën hebben voor een volgende websessie horen wij dit uiteraard graag van u. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening naar onze klanten nog verder verbeteren.
U kunt hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken: sapinfo@asecom.nl