SAP Business One - Servicebedrijven - Onderhoudsbedrijven - ERP software

Service & Onderhoud

Asecom heeft veel klanten die actief zijn in de service-industrie. Met name de laatste jaren is gebleken dat organisaties met een goed werkend serviceapparaat ook in economisch mindere tijden succesvol kunnen opereren. Wat maakt het verschil? Bij de succesvolle organisaties werk de ‘back office’ goed samen met technici en monteurs in het veld. En zij zijn in staat om zowel offline als online te werken, activiteiten te registreren en deze te laten tekenen door de klant.

Optimale service en facturatie
Binnen de SAP software, die Asecom optimaal voor u inricht, zijn after sales activiteiten nauwkeurig te volgen en in te plannen. Het servicecontract met uw klant geeft bovendien inzicht in wat wel en niet door te belasten is. En vaste week-, maand- of kwartaalfacturen worden met een wizard digitaal verstuurd en verhoogt uw cashflow. U heeft er geen omkijken naar en kunt u focussen op uw business.

Specifieke software voor service-georiënteerde bedrijven
Speciaal voor service-georiënteerde bedrijven bestaat bovendien een geïntegreerde service-oplossing, waarmee bedrijven hun serviceorganisatie verder automatiseren en geschreven werkbonnen elimineren. Bedrijven hebben inzicht in de status van alle service-activiteiten, die sneller en nauwkeuriger zijn gepland. Deze oplossing ontlast de planning door inzicht in de hoeveelheid werk per regio en per monteur en geeft u inzicht in voorraad per mobiele eenheid.

Lees meer over service-georiënteerde software voor uw bedrijf. “Service kan altijd beter!”

Lees de volgende relevante cases:
R&W Traktiebatterijen Import: Asecom maakt warehouse ook mobiel toegankelijk
Coffee@Work: Alle processen automatiseren om het hogere segment in alles te bedienen
MTU Benelux: Magazijnproces stroomlijnen en BI-analyses met SAP en Asecom
Numatic International Ltd: Van olievat op wieltjes tot geavanceerde stofzuigers en processen