Service Management Systeem: service kan altijd beter

Speciaal voor servicegerichte bedrijven (met servicemonteurs in dienst) richt Asecom complete service management software in. Dit als onderdeel van de totaaloplossing  SAP Business One. Het systeem kent een mobiele service oplossing voor monteurs en een grafisch planboard voor de planningsafdeling. Met de service management oplossing zet u de next step in service.

Zo zien de planners via het field service systeem wanneer welke monteurs beschikbaar zijn en de locatie van niet-beschikbare medewerkers. Via het planboard kunnen zij ongeplande taken snel indelen. De mobiele service-management software heeft een actieve verbinding met de back-office (SAP Business One), waardoor nieuwe taken direct in de agenda van de monteur verschijnen. De monteurs registreren vervolgens eenvoudig hun uren en de verbruikte materialen. Via het service systeem zien zij direct de voorraad.

 

Elke handeling van de monteurs in de mobiele applicatie wordt direct naar SAP Business One verzonden. De (veelal onleesbare) handgeschreven werkbonnen zijn verleden tijd en een snelle administratieve afwikkeling (facturatie) wordt werkelijkheid. Via het aanraakscherm zijn digitale werkbonnen direct af te laten tekenen om deze vervolgens digitaal te versturen of af te drukken op een mobiele printer. Het systeem biedt tevens de optie om scanners te koppelen, waardoor de foutieve invoer van verbruikte artikelen uitgesloten wordt.

 

service-management-systeem

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Enkele voordelen van de service oplossing:

  • Mobiel en real-time informatie voor monteurs (in de cloud)
  • Ook off-line beschikbaar
  • Service geschiedenis van klant inzichtelijk voor monteurs
  • Snel en eenvoudig servicetaken plannen via grafisch planboard
  • Automatisch en periodiek servicetaken plannen op servicecontracten
  • Foutreductie en snelle facturatie door digitale werkbonnen

Met de flexibele service management oplossing blijft u de concurrentie een stap voor

Uw bedrijf met de eigen processen, wensen en eisen staat centraal. Met SAP Business One en de service management oplossing ondersteunen wij bedrijven om hun ambities zoals groei en klanttevredenheid te realiseren. SAP Business One is een bewezen oplossing die flexibiliteit biedt om mee te bewegen in dynamische marktomstandigheden. Samen zorgen wij er samen voor dat u de concurrentie een stap voor blijft!

service-management systeem

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

  • Met de field service oplossing biedt u onder meer het volgende:
  • Grafisch planboard
  • Real-time verwerking
  • Off-line werken
  • Urenregistratie
  • Verbruikte materialen
  • Kilometerregistratie
  • Vragen/Keuringslijsten
  • Digitale werkbonnen
  • Snelle administratieve verwerking
  • Tekstberichten tussen monteurs onderling en “back-office”

Enkele referenties

mtu

rw-traktie

numatic

coffee-at-work

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Meer weten over SAP Business One & service management?

Wilt u meer weten over onze werkwijze en de mogelijkheden van SAP Business One en de service management software? Neem dan contact op met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek. Tel: 076-5321244. Mail: info@asecom.nl. Onze experts geven maatwerkadvies over de wijze waarop de oplossing kan bijdragen aan het verder professionaliseren en optimaliseren van uw bedrijfsprocessen. Waar kan er winst worden behaald?

Neem contact op