support
skip to Main Content

SAP Field Service Management

Verbreding van de dienstverlening naar de klanten is een opkomende trend binnen organisatie. Dit resulteert in intensievere klantensamenwerkingen en een lange termijn relatie met deze afnemers. Service is dan ook een sterk opkomende activiteit en het optimaal inrichten van een service organisatie draagt ook bij aan de klant beleving en klant beleving. SAP Field Service Management is een planning & mobile solutions voor service engineers als extensie op SAP Business One.

Service processen volledige onder controle

Met SAP Field Service Management heeft u alle service processen onder controle. Zowel voor geplande servicewerkzaamheden als (spoed) reparatieopdrachten. U kunt uw servicemedewerkers efficiënt plannen waarna zij de werkopdrachten uitvoeren. Binnen deze opdracht registreren zij hun gespendeerde tijd, verbruikte materialen, externe uitgave en controle lijsten vullen. Om het proces voor de eindgebruiker zo eenvoudig mogelijk te maken kent de oplossing een workflow proces die de gebruiker helpt in het proces.

De resultaten van deze opdracht worden automatisch gesynchroniseerd met SAP Business One, waardoor de activiteiten eenvoudig gefactureerd kunnen worden aan de klant. Hierdoor bent u instaat om het service proces eenvoudig te automatiseren

SAP Field Service Management is een volledig cloud gebaseerde oplossing die naadloos integreert met SAP Business One. Informatie wordt automatisch gesynchroniseerd waardoor SAP Field Service Management snel door u kan worden gebruikt.

Asecom is al vanaf 2010 betrokken bij SAP Field Service Management en de eerste implementaties in Nederland. Wij kunnen u dan ook uitstekend informeren over de mogelijkheden van SAP Field Service Management en ondersteunen bij de implementatie.

Interesse?

Wilt u meer informatie over SAP Business One en Asecom? Laat uw gegevens achter en wij bellen u terug!

Belafspraak maken